👈🏼 یعنی برای دو سه سال جنس وارداتی نخریم (مگر در وقت اجبار)...

یادتون باشه که آقاها، آقازاده ها و خودیای نظام واردکننده های اینهمه جنس خارجی جوازدار و بدون جواز، یعنی قاچاق، به کشور (و در نتیجه افغانیزه کردن مردم ایران) هستند.

خبرگزاری دانشجو۱۳۹۷/۰۹/۱۲: "نایب رئیس اتحادیه پوشاک گفت... آقازاده ها پشت قاچاق پوشاک هستند/ برند های خارجی قاچاق در مجتمع های لوکس بفروش میرسند. https://khabarfarsi.com/u/63020765   

گزارش ایسنا ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ :  "آمار عجیب از میلیاردها دلار پرونده باز واردات. ...معاون سابق گمرک ایران ... اعلام کرد که در یک مورد ۹۰۰ میلیون دلار کالا بدون ثبتِ سفارش از یکی از گمرک‌ها ترخیص شده است."

heart🙏 ...و، اگر جنس ایرانی ئی که میخرید خراب از آب درآمد... حتما در فیسبوک تلگرام واتسآپ، پیج و بلاگ و هر جا میتوانید با مشخصات کالا بنویسید، عکسش و اسم فروشگاه و کارخانه و تولیدی ئی که جنس خراب و کیفیت پائین میفروشد یا تولید میکند را پست و اعلام کنید... تا بگوش آنها و به گوش مردم برسد!

heart🙏 دوم، اگر راه حلی بنظرتان میرسد یا تخصص فنی برای بالابردن کیفیت کالای خراب دارید، به فروشنده و تولیدکننده بگید که میتوانید کمک کنید و ایده یا کارشناسی خودتان را مجانا دراختیار آنها قرار دهید.
تماس متخصص/نخبه/ کارشناس-با-کاسب و تولید کننده قدم بسیار مهمی در پیشبردن فعالیتهای مفید اقتصادی است، که حکومت و دانشگاهها بطور سیستمه انجام نمیدهند، ولی خود ما مردم میتوانیم آنرا برقرار کنیم و بالا ببریم!

خریداری هوشمند و آینده ساز برای خودتان و کشورمان باشیم!🌸

با هم هستیم پیروز هستیم!

(لطفا شر کنید!)