-   🔶  دوستان مذهبی و غیرمذهبی، توجه کنید،

قبل از پیروزی انقلاب مشروطه، استعمارگران خارجی و داخلی فکر میکردند تک و توکی از ایرانی ها میهن دوستند و میخوان که ایران پیشرفت کنه و مدرن بشه.

👈🏼  ...اینه که به چند شاه و عده ای درباری، و رئیس قبیله و آخوند رشوه میدادند، ...و با توطئه ایرانیهای میهن دوست مثل قائم مقام، سپهسالار و امیرکبیر را از بین میبردند.

سفیر انگلیس، قتل قائم مقام فراهانی (1218) را در کتاب «حقوق بگیران انگلیس در ایران» چنین تعریف می‌کند:    "قائم مقام فراهانی تنها ایرانی وطن‌پرستی بود که نتوانسته بودیم او را بخریم... 

سرانجام نامه ای به دولت عالیه انگلیس نوشتم و برای کشتن ایشان درخواست پول کردم

پس از این‌که پول فرستاده شد، شبانه به خانه امام جمعه تهران رفتم و مقداری را به او و مقداری را هم جهت عواملش بدو دادم ... و گفتمباید که وی را تکفیر کنند...سر و صدا که بالا گرفت شاه ابتدا او را عزل کرده و پس از یک هفته، فرمان قتل تنها ایرانی وطن‌پرست را امضاﺀ کرد."

🔶🔸  اما، در 1288، پیروزی انقلاب مشروطه به استعمارگران خارجی و داخلی نشان داد که این ملت و مردم ایران هستند که میهن دوستند، و ذاتا پیشرو، سازنده و متحد هستند.

👈🏼👈🏼 ...بهمین دلیل، از آن زمان، یعنی بیش از 100 سال است که روی ملت ایران کار کردن، تا مردم و جامعه ما را به این درجه از تخریب رسانده اند.

🌺  ولی ذات ما همیشه زنده و مراقب ماست!


(متاسفانه blog.ir تصویر گذاری را در بلاگ من بسته است.)