💥  چون وقتی کسی دست نشانده یا نفوذی خارجی است، اونهائیکه سرِ کارش آوردند حواسشان هست که برنامه های مدرن و آباد کردن را طوری به او القاء کنند که نهایتا به نفع خودشان باشد ... و از توی آن آینده سازی و پیشرفت برای مردم ایران در نیآید!

💥💥   یعنی، آن چیزی که قلب تپندۀ مدرنیزم و آبادی است را از توی آن برنامه ها و پروژه ها میکنند و درمیآورند ... تا نهایتا فقط یک مقدار جاده، دانشگاه، آزادی مدنی و بقیه "ظواهر" مدرنیسم و آبادی برای مصرف ما بماند!

 👈🏼  میپرسید، قلب همیشه تپنده که مدرنیزم و آبادی واقعی و آینده سازی برایمان میآورد، و 99 سال است که از سینۀ ما کندند بیرون، چیست؟

❤️  یک- مردم دانا

❤️ دو- ثروت مملکت

💥  رضا شاه و ژاندارمریش، شاه و ساواک اسرائیلی اش، با از بین بردن جوانان و ایرانیان وطندوست و نخبه (یعنی، منابع و انرژیِ معنوی، فکری و تولید بومیِ ما) و ایجاد خفقان در جامعۀ میلیونی ایران ... و هر دو با مسلط کردن خارجی ها و نفوذی هایشان به ثروتهای کشور ... قلب مدرن-و-آباد کردن واقعی کشور ما را کندند و به اربابانشان دادند!

جمهوری اسلامی هم همان الگو را دارد- با نتایج بسیار مخوفتر!👽😔

 👕👚  این مسئولیت ما مردم میلیونی ایران است که یک جوری بساطِ شرم آورِ حکومتِ دست نشانده و نفوذی داشتن را از کشور و جامعۀ خود جمع کنیم!🌺

بله، ما میتوانیم!