👈🏼 تولید بومی یعنی زندگیِ بهتر.

تولید بومی یعنی شغل آفرینی.

تولید بومی یعنی کسب مهارتهای مدرن.

تولید بومی یعنی ارز در مملکت میماند.

تولید بومی یعنی مجبور نیستی بری خارج برای کار پیدا کردن.

تولید بومی یعنی جلوگیری از تخریب کشاورزی و صنایع مردم ایران 🌸.

kiss چون تولید بومی عشقه!!kiss

enlightenedولی حدود 110 سفیر ایران در خارج از کشور، اکثر 276 نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی، بیش از 400 مسئول اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که موسسه ای به اصطلاح غیرانتفاعی است و دیگر مسئولین (و همدستان نفوذی آنها) در وزارتخانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی کشور صاحب انواع شرکت تجاری و وارداتی هستند.

enlightenedاین آقاها، آقازاده ها و خودیای نظام هستند که بیش از 30 سال است که علاقه ای به تولید بومی توسط مردم ایران ندارند، و واردکننده اصلی اینهمه جنس خارجی جوازدار و بدون جواز به کشور -و در نتیجه افغانیزه شدن افغانیزه شدن مردم ایران هستند.

👕👚 آنها به بهانۀ نوروز 1401 مغازه ها را پُر کردند از پوشاک، خرت و پرت ها، شوکلات چیپس پوفک بیسکویت و اجناس هدیه ای وارداتی ... این یعنی ادامۀ کسادی کار و عقب ماندگی نیروی کار بومی و فقر  خانواده های ایرانی.

🦋 پس تنها ما مردم میمانیم! مسئولیت تک تک مردم ایران است که در ساختن آینده خود شرکت هوشمندانه داشته باشند! برای مبارزه موثر با نفوذی های اقتصادی (که سالهاست مشغول فرستان مشاغل و درآمد خانواده های ایرانی به خارج هستند) دو-سه سال کالا و خوردنی وارداتی فقط درصورت اجبار بخرید یا اصلا نخرید!

enlightenedenlightenedدوستان، مصرفکننده ای هوشمند باشید! ⚽️ مقدار خریدتون را پائین بیارید. ⚽️ پولهاتون را جمع کنید یا  ⚽️ خرج تفریح بچه ها، کمک به کم درآمدها و بیکار شده ها، پرداخت کرایه منزل یا خرید خوراک برای تحصیلکرده های بیکاری که میشناسید بکنید،

️ پولهائی که جمع کردید با دوستاتون روی هم بذارید و یک پل شکسته یا کلاس مدرسه روستائی را تعمیر کنید یا براش بخاری و تخته و صندلی بخرید یا به معلمش یکماه حقوق بدید،

️ پول اضافه را خرج خرید خدمات بومی برای خودتان، رفتن یا فرستادن فردی به کلاس برای آموزش یک حرفه، 

️ خرج سرمایه گذاری در کاروکسب یا کارگاه صنعتی و مزرعه و کشاورزی کوچک زارعی بومی ... و در اینجور چیزها خرج کنید، 

enlightenedenlightened️ تا پولی که از جیب ایرانی درمیآید چرخه و گردش در استان و شهر خودمون داشته باشد و به خانواده های خودمون فایده برساند ... ولی جنس و کالای خارجی نخرید!

(لطفا شر کنید!)