🧐 دوستان، حتما موافق هستید که، از اول انقلاب، ما هیچوقت نفهمیدیم چرا و چه وقت جمهوری یهودی اسرائیل/ امریکا و جمهوری اسلامی با هم دشمن شدند؟!

♦️♦️  ولی، یک چیز را ما و دنیا شاهد بودیم که غیرقابل انکار بود. و آن این بود که، با شروع  فریادهای دشمنی از هر دو طرف  ...

👈🏼  ناگهان، با بهانه های مختلف، امریکا، اسرائیل و غرب با نیروی هوائی، و جمهوری اسلامی از زمین (با بهانه دفاع)  
شروع کردند به بمباران شهرها و تخریب جوامع و حکومتهای کشورهای خاورمیانه، عراق لیبی لبنان سوریه افغانستان ووو... 

👈🏼  ... و همزمان با بمباران منطقه، در ایران، جمهوری اسلامی و رئیس جمهورها و اطلاعاتش، با بهانه های مختلف،  

شروع کردند به ورشکست کردن پایه های صنعت،  کارخانه و زیرساختهای عمرانی، تخریب محیط زیست، نابود کردن کشاورزی و مزارع تهیه خوراک برای مردم،

... و معتاد و معلول کردن، و کشتن و زندانی کردنِ منابع انسانی و اجتماعی مردم در همه استانهای ایران.

🌻🌱   البته، یادتون هم باشد که در دهه های 40 و 50 (یعنی قبل از شروع بمبارانها و انقلاب) ایران و اکثر کشورهای خاورمیانه در مسیر نوعی از آبادی و پیشرفت برای خودشان بودند.

🕛🕛  سالها و دهه ها گذاشت... تا ما مردم  بالاخره از گیجی درآمدیم، نگاه کردیم، و دیدیم که:

😈 در ایدئولوژی و قانون جمهوری یهودی اسرائیل "منافع ملی" به این معنی است که: 
کشور اسرائیل برای مردم یهود است، و تورات به آنها دستور داده که بر خاورمیانه تسلط پیدا کنند و اسرائیل بزرگ را برپا کنند...

...و دیدیم که: 
😈  در ایدئولوژی و قانون اساسی جمهوری اسلامی "منافع ملی" به این معنی است که: 
جمهوری اسلامی باید از همه مستضعفین جهان و نیروهای ضد استکباری حمایت کند. (یعنی جنگ همیشگی با...)

🔷🔹 عجب!! میبینید چطور در و تخته را خوب با هم جفت و جور کردند؟؟ 

😈😈  جمهوری یهودی اسرائیل و هسته مرکزی و پشت صحنۀ جمهوری اسلامی، 
کاراکترهای قهرمان و ضدِقهرمانِ سناریوی فیلمی هستند که برای عرضه کردن به ما و در صحنۀ جهانی، نوشته شده است... 

...سناریوئی برای جنگ افروزی و از بین بردن پتانسیل های 350 میلیون مسلمان در کشورهای خاورمیانه، و تسلط بر منابع و املاک آنها.🎬🎬
(یعنی، تکرارِ همان سناریوی تخریب پتانسیل  میلیونها انسان در افریقا.
...در قرون 16، 17، 18 و 19 میلادی، بهانه شون این بود که انجیل، کتاب مقدس مسیحیان، گفته که آنها بدلیل دین، رنگ پوست، و صنایع و تمدنشان، برتر از مردم "وحشی" و بی خدای افریقائی هستند ... پس حق خدادادشان بود که آفریقا را به بردگی و فقر بکشند، و منابع و ثروتهایشان را غارت کنند و زمین و خانه شان را بسوزانند.

...ولی در قرون 20 و 21 میلادی، بهانه هاشون امنیت و اختلاف دینی بوده است - اینبار، بر طبق گفته های تورات و جمهوری اسلامی.)

🔷🔹 ... این دو حکومت با جنگ زرگری 43 سالۀ خود، تا بحال موفق شده اند که بقیه کشورهای منطقه و جوامع آنها را یا نابود کنند یا تحت کنترل بگیرند.

یکی از هزاران خسارت و تخریب زیرساختی به اموال و مردم کشور در دوران سلطنت جمهوری اسلامی: با بالا آمدن سطح آب شور زیرزمینی در منطقه آبادان، زمین‌های کشاورزی و نخلستان‌های منطقه اروند کنار تبدیل به شوره زار شده‌اند.

پایان فیلمنامه شوم چیست؟ 

 ... ایران، مردمش، هویت و تاریخ ما مقاومت کرده و جلوی آنها ایستاده اند!  

 

🌼💗🟨   الان هر دو دق کرده اند که ... ما مردم ناگهان چراغهای سالن سینما را روشن کردیم ... و تصمیم گرفته ایم که فیلم زندگی خودمان را خود بنویسیم!

🌺  دوستان، همه عقل های جوان و باتجربه، همۀ ایده و ابتکارات، ابزارها و مهارتهائی که دارید را در کنار هم قرار بدهید ... و به مبارزه ادامه بدهیم. 
 💪🏼💪🏼 پیروزی با ما است، با سناریوی زندگی ئی پویا و زیبا که بدست میلیونها ایرانیِ کاردان و میهن دوست برای خود مینویسیم، در روشنائی!

مقاله کوتاه زیر بخوانید
آبادان؛ سرزمین نخل‌های بی‌سر

https://www.isna.ir/photo/97040301219/%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%AE%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%D8%B1