فرایند گذار از جمهوری اسلامی و جلوگیری از خلاء قدرت در سراسر کشور:

اجازه ندید دوباره ما را گول بزنند و مثل 57 یه رهبر تو پاچه ما بکنند.

🌺   ...مردم ما مرحله اول انقلاب را پشت سر گذاشته اند، و ثابت کردند که میتوانند خیابانها را اشغال کنند.

👈🏼  دوم. الان، باید اعتصابات را به  مرحله سراسری برسانیم. خلاقیت بخرج بدید.

با صاحب، مدیر و پرسنل هر واحد بزرگ یا کوچک اقتصادی میتونید صحبت کنید، پیام براشون در سایت هاشون بذارید، نامه بفرستید ووو  و آنها را به اعتصابات سراسری دعوت کنید!

👈🏼  سوم. بعد هم نوبت مرحله اصلی انقلاب، یعنی تسخیر ادارات و نهادهای دولتی است.

یعنی:

 استعفا کردن مدیران فاسد و دزد و ضد ایرانی رژیم، در همه ادارات و نهادهای دولتی، در روستاها، شهرها، و استانهای کشور،

... و جایگزین کردن آنها با کارمندان و مدیران کارشناس باکفایت ایرانی، از همه اقوام و اقشار مردم ایران، با تخصص های مختلف در اقتصاد، ارتش و پلیس، اطلاعات، مهندسی، طب، سیاست، عمران، تجارت و دیگر امور،

👈🏼👈🏼... تا در این "دوره گذار از جمهوری اسلامی" همه کارها و امور کشور، اعم از امنیت داخلی و نیروهای مسلح و حراست مرزی، کارهای شهرداری و صنایع و واحدهای متصل به دولت یا خصولتی، وظایف آموزش و بهداشت، آب و برق، توزیع کالا و آذوقه و ارتباطات ...و عموم کارهای اداری و زندگی روزانه مردم در همه استانهای کشور، با کفایت مدیریت بشوند، قطع نشوند و (به کوری حسودان) همچنان ادامه پیدا کند!

👈🏼  چهارم. و بالاخره:

... از بین آن جمع بزرگ مدیران باکفایت، که از فقر و فساد، و از کمبودها و خواسته های هر نقطه از ایران آگاهی ملموس دارند ...طبیعتا، مردان و زنانی که شایسته رهبری در سطح جامعه و کشورداری هستند، خود را نشان خواهند داد،

... و ما مردم ایران میتوانیم نمایندگانِ واقعی شوراها، مجلس، وزرا و هیئت دولت، و رئیس جمهور کشورمان را از بین آنها انتخاب کنیم!

🔶🔸 ...  تازه در آن مقطع زیبا، نوع دیگری از کار جمعی ما شروع میشود: که مراقب باشیم این جمع منتخبین ما، استراتژئی که برای کشورداری و برنامه هائی که برای آبادی ایران مینویسند، به نفع ملت و منافع ملی ما بنویسند، ...و بودجه هر استان را برای سازندگی مشخص کنند ...

... تا زن و مرد ایرانی در چهارگوشه کشور منابع لازم را داشته، قدرتمند و شاغل بشوند در کارهای ساختن و آباد کردن کشورمان!

💪🏼 کارشناسان، نخبه ها، متخصصین، اساتید، تجار، صنعتگران و مدیران مردم دوست، میهن پرور و ایرانی: آماده بشوید برای جایگزینی و تسخیر ادارات و نهادهای دولتی کشور!

 یا مدد و آگاهی جمعی!! 👕👚

اولین مجلس نمایندگان مردم واقعی در ایران (و خاورمیانه) که با هزینه کردن جان و مال و زندگی هزاران ایرانی در شهرها و روشنفکران و اقوام از سراسر کشور بعد از سالها تلاش بالاخره به نتیجه و پیروزی رسید. همانطور که میبینید انقدر این دست آورد برای مردم ما ارزشمند بود که آنرا "مقدس" مینامیدند. روح آن اجداد دلیر و آینده نگر شاد!