👈🏼👈🏼  فرهیختگان ایرانی، ما میخواهیم شما موضع خود را مشخص کنید! شما میخواهید بعد از جمهوری اسلامی اقتصاد ایران را بکجا ببرید؟ شما بسوی کدام قبله بیگانه چشم دارید؟ وابستگی شما به کدام قدرت خارجی است؟

رضاپهلوی اورشلیمی و خانواده اش آمدند و بوضوح گفتند که عامل اسرائیل و منافع شرکتها و بانکهای صهیونیستی هستند؛

او لقب قاجاری خودش را هم گرفت، داوود السلطان/داوود الممالک، شاه داوود، و تکلیف مردم ما را مشخص کرد که با کی طرفند.

خب آقایان حسام نوذری و ایمان سلیمانی امیری، شما هم موضع خودتان را مشخص کنید.

هی پشت جوانان و زنهای ایران، دمکراسی و فرهنگ، علم و ژنتیک، مظلوم نمائی اسرائیل و روابط دوستانه، حماس و براندازی جمهوری اسلامی ووو پنهان نشوید.

ما همه براندازی جمهوری اسلامی که دشمن ایران و ایرانی است را میخواهیم.

ولی نمیخواهیم بعدش دوباره بدست خودمان یک استعمارگر دست نشانده دیگر (اینبار دست نشانده اسرائیل) را سرکار بیاوریم!

👈🏼👈🏼  فرهیخته های ایرانی، موضع خود را در مورد تسلط اسرائیل بر جنبش های مردمی ما مشخص کنید!

ما میدانیم که در 2003 بعد از بمباران و تصرف عراق توسط امریکا و همدستان، آپراتورهای اسرائیلیِ تیم شان بودند که آموزش و پرورش عراق را بدست گرفتند و قانون اساسی آنها را نوشتند ... و 20 سال است که نتیجه های شوم آنرا در عراق معروب شده و مستعمره میبینیم! (کتاب "دکترین شوک" را بخوانید)

حال، دکتر حسام نوذری، فرهنگ و علم و شاهنامه و ذکریای رازی و جوانان ما را گروگان گرفته ... و از ما میخواهد که با نماینده اسرائیل تماس بگیریم و استادیوم 7 هزار نفری را برای جشنی که اسرائیل برای مصادره کردن منشور کوروش ما در نظر دارد پُر کنیم ...

ایشان تاکید دارند که بلافاصله بعد از براندازی هم با آموزش و پرورش اسرائیل تماس بگیریم و از وزراء آنها بخواهیم بیایند و آموزش و پرورش و فرهنگ ایرانی ما را درست کنند EmojiEmoji(20 دقیقه آخر ویدئوی 21 ژانویه 2024 ایشان را نگاه کنید)

👈🏼👈🏼 ما دیگر نمیخواهیم مستعمره باشیم! هدف ما اینه که یک جوری بساط 100 ساله حکومت دست نشانده و پُر از جاسوس و عوامل خارجی داشتن، غارت کشور و عقب مانده نگهداشتن مردممان، را از ایران جمع کنیم! 
انقدر تبلیغ برای تسلط اسرائیل بر کشور ما نکنید!

https://twitter.com/AntisemitismTo/status/1752608881535013342/video/1

ایران و اسرائیل - پشت پرده چه می گذرد؟