💥 💥 آنها بیش از 100 سال است که این عملیات را بطور مستقیم یا توسط حکومت و مراکز قدرت داخلی و عمله و اکره /نفوذی هایشان در ایران انجام داده اند.

👈🏼 برای تسلط بر مردم باید تولید بومی را از بین ببرند، تا مردم محتاج آنها برای نان شب و کرایه خانه شان بوده و قدرت اقتصادی نداشته باشند.

👈🏼 برای تسلط بر مردم باید جلوی دخالت مردم در امور کشور را بگیرند، نمایندگان فرمایشی در مجلس، مدیران فرمایشی و بی کفایت در وزارتخانه ها، دادگستری و نهادهای کاربردی کشور بگمارند، تا مردم قدرت سیاسی نداشته باشند.

👈🏼برای تسلط بر مردم باید قوانین مملکت را به نفع منافع خارجی تغییر بدهند، شیطانهائی مثل رفسنجانی و خاتمی اقتصاد مخرب نئولیبرال بانک جهانی را در قانون اساسی تزریق کنند، و اپراتورهائی مثل روحانی قالیباف و احمدی نژاد آنها را پیاده کنند، تا مردم قدرت اجرائی نداشته باشند.

👈🏼 برای تسلط بر مردم باید نهادهای اطلاعات و امنیت کشور را با نفوذی های خارجی پُر و مدیریت کنند تا جوانان و مردم وطندوست را دستگیر، تهدید و اعدام کنند، تا رهبرانی در کوچه و بازار پرورده نشوند و مردم قدرت دفاع از خود را از دست بدهند.

👈🏼 و برای تسلط بر مردم باید صدا و سیما و نشریات کشور را تحت کنترل اخبار و سیاست های خارجی قرار دهند تا مردم هرگز از حقوق خود و منافع ملی کشور و مکانیزم تخریب آنها آگاه نشوند، تا قدرت فکر منطقی کردن بر اساس واقعیات روی زمین از آنها گرفته شود.

💥 💥 مردم ایران باید بدانند که تاروپود و ربط اصلی تولید ثروت و قدرت در کشور خود هستند، و قسمت مهمی از معادلات منطقه ای و بین المللی مردم ایران هستند!

🌺 به ارزش خود واقف باشید و حق خود را واگذار نکنید!🌺

(لطفا این متن را کپی+پیست و شر کنید.)