چرا کلان بسیجی ها و طرفداران اسرائیل و جمهوری اسلامی و مجریان کرایه ای آنها، امثال حسام نوذری، مانی، و سلیمانی امیری هی تبلیغ میکنند که مردم ما باید دلشان برای مردم اسرائیل بسوزد و مردم ما باید مردم اسرائیل را دوست داشته باشند؟

پاسخ-  تا جوانان و مردم ما با منطق و فکر بالغ به منافع شخصی خود و منافع ملی کشور خود نیاندیشند.

تا جوانان ما با فکر بالغ برای رقابت کردن با مردم اسرائیل و دیگران در بازارهای خود و منطقه تلاش نکنند ... و از دزدیده شدن مشاغل و اموال و املاک کشور خود خشمگین نشوند.

موضوع دوست داشتن و دوست نداشتن و دلسوزی برای کسی نیست!
در زمانیکه هزاران اسرائیلی بالغ تولید کننده و شرکتهای بین المللی، با حمایت حکومتهایشان و همکاری جمهوری اسلامی، سالانه میلیاردها دلار تولیدات مصرفی و خوراکی خود را در سوپرها و بازارهای ما میفروشند ... و در ایران رقیبی با فکر بالغ برای خود نمیخواهند... جوانان ما، در حسرت مشاغل دزدیده شده خود بیکار یا مجبور به مهاجرت میشوند.

ایرانی‌ها واقعا عصبانی‌ترین مردم جهان هستند؟!چرا وسط تهدید جنگ و تحریم و مصادره کردن پولهای مردم ایران در دادگاههای خارج، هی تبلیغ میکنند که حساب مردم اسرائیل با حکومت اسرائیل جدا است؟
چون این عوامل قدرتهای بیگانه و جمهوری اسلامی برایشان ایده آل است
اگر حکومت و شرکتها و مردم اسرائیل با کشورهای دیگر بریزند تو مملکت ما ... و بر ما و اقتصاد ما مسلط بشوند ... و ببینند که جوانان ما مثل کودکان با ساده لوحی نشسته اند و تکلیف خودشان را نمیدانند. surprise... چرا؟ چون، خب، حسام و افشین جون گفتن مردم ایران مردم اسرائیل و امریکا رو دوست دارن، آخه اونا حکومتهاشون که نیستن.🤣surprise🤮

🔺🔺 ایرانی هوشمند مذهبی و غیرمذهبی، بسیجی ها و طرفداران اسرائیل و جمهوری اسلامی را از صفوف مبارزۀ خود در رسانه ها و معبر و منبر ترد کنید!