💥💥 همۀ تحصیلکرده ها باید این نکته را بدانند و در امور کشور دنبال کنند؛ فرق هم نمیکند چه مدرکی دارید!

 

  💥 چرا باید جنس های سادۀ وارداتی نخرید- مگر در صورت الزام؟

 مثالهائی از اجناس ساده: کالاهای هدیه ای مانند انواع عروسک و جواهرات مصنوعی یا واقعی، پوشاک، آبنبات پوفک بیسکویت خیارشور خوراکهای بسته بندی شده و کنسرو، انواع نوشابه، وسائل نماز، لباس و چادر، فرش، جارو و دیگر وسائل خانگی، وسائل مدرسه، ووو

یک خصوصیت مهم: تولید اجناس ساده به مهارت و پول زیاد احتیاج ندارد. بهمین دلیل میلیونها خانواده ایرانی، صنعتگر، کشاورز، کاسب و سرمایه دار کوچک و متوسط (مردم معمولی) میتوانند در خانه، کارگاه و مزارع کوچک و متوسط تولیدی بزنند، کالاهای ساده مورد نیاز استان خود را تولید کنند، و برای خود و دیگران شغل و درآمدزائی مفید و زندگی بهتری بوجود بیآورند.

👈🏼 ... ولی این امکان برای زندگی بهتر از مردم ما گرفته شده، چون نفوذی های اقتصادی و تجار فاسد با سرازیر کردن (دامپینگ} سیل واردات اجناس ساده، تولید بومی در استانهای ایران را سوزانده اند.
 

بعضی از فوائد تولید اجناس ساده توسط تولیدیهای بومی از این قرار است:

بالا بردن قدرت شغل آفرینی محلی،

بالابردن قدرت درآمدزائی بومی،

بالابردن سطح تکنولوژی و مهارت توسط آنترِپرِنواِرها/ ابداع کنندگان کاروکسب در استانهای مختلف،

 بالا بردن قدرت مقاومت جامعه در مراحل بحرانی،

چرخش پول در جامعه محلی (که باعث رونق بیشتر میشود)، و نگهداشتن ارز در کشور.
 

 نفوذی های اقتصادی عمدا سیل واردات اجناس ساده را ادامه میدهند تا اکثر ما قدرت تولید و درآمدزائی، و در نتیجه اتکا به نفس خود را از دست بدهیم، و به مردمی محتاج تبدیل شویم.

👈🏼  عموما، اقاها، آقازاده ها، خودیها و رفقای نفوذیِ خارجیشان واردکننده و توزیع کننده میلیاردها دلار اجناس ساده به فروشگاهها و بازارهای استانها در ایران هستند ... و در نتیجه، مسئول ترویج افغانیزه (یعنی بیکار، فقیر و محتاج) کردن مردم ایران میباشند!
 

🌺با نخریدن اجناس وارداتی ساده بزرگترین فشار را بر نفوذیها و خائنین به اقتصاد بومی وارد کنید ... و فضای لازم برای رونق و بالا رفتن کیفیت تولید بومی را بوجود بیآورید!!

(لطفا نشر دهید.)