EmojiEmoji  اول-  مجلس مشروطه، که صد در صد با همّت و اراده مردم ایران بوجود آمده بود، را از بین بردند (تاجگذاری رضا شاه در 1304 هجری/ 1925 میلادی) ...و همه مجلسهای بعد از آن، در 37 سال سلطنت شاه، را فرمایشی کردند.

فرمایشی کردن مجلس یکی از ابزارهای مهمی بود که با آن دست و اراده میلیونها ایرانی را کم کم از امور کشور کوتاه کردند.
 

با فرمایشی کردن مجلسین، پهلوی ها و برنامه ریزان خارجی پشتیبان آنها سعی کردند یک فرهنگ "منفعل" بودن را در بین مردم ما ترویج دهند.

no  فرهنگ وارداتیِ منفعل بودن توی گوش ما میخواند: همش دست خداست؛ صبر کن ببینیم چه میشه، کاری که از دست ما برنمیآید؛ همّت چیه؟ هر کاری میکنیم به هیچ جا نمیرسیم؛ اراده چیه؟ اراده که دست ما نیست. 

no  ذهنیت وارداتی منفعل بودن به فرد میگوید: به فرزندان خود نیز بیآموز که، فضولی موقوف، سرت به کار خودت باشه، سرت را پائین بیانداز، خفه شو، به تو چه مربوط؛ بی عرضه، هیچ گُهی نیستی و نمیشوی؛ مغرور نباش، چیزی نداری که بهش افتخار کنی، شرمگین باش، افتخار مال دیگران است.

no  فرهنگ وارداتی منفعل بودن به مردم می آموزند که: به پیروزیها و پیشرفتهای خود افتخار نکن، حرفش را نزن، فکرش را نکن، حتی آنها را نبین؛ باعث و بانیِ پیشرفتهای خود و کشور را دیگران بدان، و نه همت و ابتکار، تلاش و پشتکار خودت.

EmojiEmoji دوم-  دومین تیشه ای که پهلوی ها، در بیش از 50 سال سلطنت خود، به ریشۀ مردم و کشور ما زدند این بود که، در پشت پرده، خارجی ها را بر  همه امور مملکت ما مسلط کردند.

...از خواست انگلیس و روس که رضا شاه قبایل ما (که از ارکان پیروزی انقلاب مشروطه بودند) را قلع و قمع کند ... تا ساواک شاه که مدیریت آنرا اسرائیل ووو بعهده داشت و ماموریتش جلوگیری و سرکوب هرگونه تلاش وطن دوستانه جوانان و مردم ما بود ... تا اقتصاد کنونی کشور که دربست در اختیار دزدان بانک جهانی و عوامل آنها قرار گرفته است و ماموریتشان جلوگیری از رونق تولید بومی توسط صنعتگران و کشاورزان ایرانی است ... همه نشاندهنده تسلط خارجی ها و هزاران نفوذی های آنها بر امور کشور ماست.

بیش از 40 سال است که نفوذی های خارجی بصورت چراغ خاموش کشور ما را اشغال کرده اند، و در ادارات اهداف و منافع خارجی را پیش میبرند، و هرگونه برنامه یا بودجه ای که برای پیشرفت امور مردم ایران است را سرکوب میکنند.

🌺 این وظیفه ما ایرانی هاست که تک تک نمایندگان مجلس را بشناسیم، بدانیم کدام نماینده کدام بودجه و لایحه را تصویب یا رد کرده، و با امور مجلس درگیر شویم... 
🌺
 و وظیفۀ ما مردم است که دروغهای فرهنگ وارداتی را از گوشهایمان بیرون بریزیم، و یکجوری این سنت شرم آورد حکومت دست نشانده و پر از نفوذی خارجی داشتن را از کشور و جامعه خود بزدائیم!

(لطفا سایت را شر کنید!)