👈🏼 نفوذی ها، ایرانی هائی هستند که جاسوس، عامل، آپراتور، طرفدار و محافظ منافع اسرائیل و شرق و غرب در ایران هستند.

👈🏼 نفوذی های خارجی مدتهاست کشور را اشغال کرده اند، و در دانشگاه، مجلس و ادارات، در معبر و منبر و بازار، در اطافهای بازرگانی ووو سیاستها و پروژه هائی را پیش میبرند که به ضرر صنایع و کشاورزی و آزادی مردم ایران ولی به نفع خارجی ها است.

👈🏼 نفوذی ها سالهاست که بطور چراغ خاموش، عمران، فرهنگ، سیاست و حقوق مدنی و اقتصاد مردم ما را به نفع خارجی ها مصادره کرده و زیرساختهای پیشرفت ما را از بین برده اند.

👈🏼 👈🏼 اگر میخواهیم حتی قدمی به پیش برویم، ما مردم ایران باید سنت پذیرش نفوذی ها، طرفداران و محافظان منافع اسرائیل و شرق و غرب در جامعه و نهادهای خود را تغییر دهیم و آنها بی آبرو و ترد کنیم ... ...  ... 


💥 وگرنه، فرق نمیکند چقدر تظاهرات کنیم، کشته و زندانی بدهیم، پول مسدود شده برگردانیم یا امنیت در کشور باشد، چون ... اینهمه ایرانی های نفوذی و طرفدار منافع خارجی نمیگذارند مردم ایران بحساب بیآیند ... و این وضع فقر و فساد و عقب ماندگی ما ادامه پیدا خواهد کرد.

 

نفوذی ها را از عملکرد و نتیجه مخربِ سیاست و تصمیم های آنها بر روی تولید بومی و آزادی مردم شناسائی کنید.

نحوه‌ شناسایی یک گرگ در لباس میش | خبرگزاری صدا و سیما

👈🏼 نفوذی ها، ایرانی هائی هستند که جاسوس، عامل و طرفدار منافع اسرائیل و شرق و غرب در ایران هستند ... در نهادها و ادارات و بازارهای ما کار میکنند، و سیاست و برنامه هائی را پیش میبرند که به ضرر صنعت، کشاورزی و آزادی مردم ایران، ولی به نفع خارجی ها است.