👈🏼  دوستان، در اقتصاد جهانی/گلوبال امروز، کلماتی مانند "نفوذی و جاسوس و طرفدار" دیگر معانی قاجاری ندارند، که انگلیسیه یواشکی یه پولی میداد به آبدارچی احمدشاه و او خبرهای دربار رو براش میبرد.

 

💥💥  امروز طرفدار، نفوذی، جاسوس، حامیان این یا آن کشور و مدافعان اقتصاد نئولیبرال ... ایرانیائی هستند که بصورت گرداننده و آپراتورِ اهدافِ خارجی در ایران، در مقامهای مدیر و مسئول، در نهادهای کوچک و بزرگ کشور، در چهار گوشه کشور جای گرفته اند ... و سیاستها و پروژه های مفید برای خارجی ها، ولی مضر برای مردم ایران را در اقتصاد، صنعت، کشاورزی، زیرساختها و سیاست کشور ما پیش میبرند.

 

👈🏼  مثلا، به اعمال شهردارها توجه کنید که ساختن سایت زباله در منشاء آب شرب تهران و آلوده کردن آن، تا صادر کردن مجوز برای انواع کالای قاچاق از کشورهای مختلف از جمله اسرائیل، برای ساختمانهای زیراستاندارد، تا آلوده کردن هوای تنفسی با اجازه استفاده از مازوت  ووو برایشان اهمیتی ندارد.

چطور این اعمال در جهت منافع خارجی است؟   دست مردم و نخبه های ایران را از دخالت در امور کشور کوتاه میکند،   تولید کننده های کشاورزی و صنعتی بومی را از بین میبرد،   پول و مشاغل موجود در ایران را به خارج میفرستد،   زیرساختهای پیشرفت ما را ضعیف کرده یا از بین میبرد،   مردم ایران را عقب مانده کرده و از دور رقابت با خارجی ها در منطقه خارج میکند،   پتانسیل مفید و آینده ما را به نفع خارجی ها مصادره میکند و   به تسلط کشورها، بانکها، شرکتها و سازمانهای خارجی بر کشور ما ادامه میدهد. 

و مثالهای دیگر:

-- اعلام 1396 با عنوان تولید و اشتغال بیشتر برای عوامفریبی بود ... چون در عمل:

-- مجلس دائم لایحه و ارز واردات تصویب میکرد (یعنی، به خارج فرستادن مشاغل و درآمد خانواده های ایرانی، ورشکستگی میلیونها کارگاه و کارخانه، ازدیاد بیکاری بومی و پائین رفتن مهارتهای ایرانیان)،

-- احمدی نژاد، روحانی و وزیرانشان شرکت تولید تجهیزات سنگین-هپکو فروختند (یعنی ناتوان کردن ایران دررونق صنعت، در کمک به صنعتگران بومی برای توسعه فعالیتهای صنعتی، از بین بردن فعالیت تولید تکنولوژی صنعتی، از بین بردن فرصتها برای بکار گرفتن جوانان خبره در تحقیق و رشد، و غیره)،

-- و ابهای کشاورزی را به سایتهای صنعت فولاد فرستادند (که منافع مالی آن به جیب مالکان و مستقیما به بانکهای خارجی فرستاده میشود، محصولاتشان  نه ارز آورد نه صنعت، و کشاورزی و قدرت تولید غذا برای جمعیت میلیونی بومی را تنزل داد)، 

---، و جوانان بیکار ما هزار هزار مجبور به مهاجرت شدند (یعنی، کشور را از نیروی زاینده آزادی و آبادی برای حال و آینده تهی کردن).

 

💥💥  پس، مشکل ما این است که سالهاست کشور و همه نهادهای ما توسط آپراتورها و نفوذی های خارجی اشغال شده. ...

ولی بسیاری از ما، مثل معتادی که نمیخواهد قبول کند کارش به اعتیاد کشیده ... اگر نخواهیم به واقعیت اشغال حکومت و کشورمان توسط نفوذی های خارجی اعتراف کنیم، و اسمهای مستعار به این مدیران و مسئولین، مثل، "مافیا و بی کفایت، فساد و ناکارآمدی و دلالی، اختلاسگر" بدهیم ... هرگز شفا پیدا نخواهیم کرد!

 

👈🏼 مدیران و مسئولینی که پروژه های ضدِ منافعِ مردم ایران را تائید یا عملی میکنند، دانسته یا ندانسته، نفوذی و آپراتور خارجی ها هستند.  
... آنها را شناسائی و اخراج کنید.
...وگرنه، وضعمان هیچ تغییری نخواهد کرد، حتی اگر انقلاب شود!
🌹

"مسئولِ ضدِ مردم، اخراج باید گردد!"