کانال کوچه 😈  دوستان، در جریانات انقلاب 1357 رسانه هائی مثل بی بی سی (که از جنگ جهانی اول -دفعه اولی که ایران را اشغال کردند- در ایران فعال بوده)، رادیو اسرائیل و صدای امریکا منابع اصلیِ خبرگیری و تحلیل وضعیت انقلاب برای مردم ایران بودند ...

👈🏼  همین رسانه ها در سال آخر انقلاب، خمینی را با عنوان امام و رهبر انقلاب به اذهان مردم فرو کردند ... و بعد هم جمهوری اسلامی را برای ما تجویز.

👈🏼   این خبرگزاری های قدیمی استعماری امروز هم مشغول همون کارها هستند ... یعنی، مستقیما تحلیل و گزارش از وضع ایران میدن، و یا چراغ خاموش و غیرمستقیم در رسانه های ریز و درشت دیگر حضور دارند، و در کمین فرصت هستند که به موقعش جنبش را به نفع خودشون منحرف کنند.  یکی از این رسانه ها "کانال کوچه" است.

🔶 نمیشه به این رادیو تلویزیون ها و رسانه ها توجه نکرد. گوش بدهید. ولی از اهداف آنها آگاه باشید، تا نتوانند دوباره، با گول زدن ما، بدست خودمان، جنبش ما را منحرف کنند یا انقلابمان را بدزدند.

 

کانال کوچه، کجاس و کیه یا خبراش دروغ یا راستن مهم نیست.

🔷🔹  مهم اینه که اهداف و خط مشی عمومی کانال کوچه چیست.

 👈🏼 👈🏼 کانال کوچه، از اوضاع ایران و سلبرتی ها، از حکومتی ها و سیاست داخلی و خارجی و جنبش مردم، از کوچه و بازار و معبر و منبر خلاصه خیلی مسائل ایران تحلیل و بعضی برنامه های جالب بیرون میده، ... ولی در عین حال، بصورت استیلت و در لفافه (عاشق مردم ایرانه ووو)
کانال کوچه همیشه این سه هدف اصلی را 
قاطی برنامه هاش تبلیغ و جا کرده است:

1- نفاق انداختن بین ایرانی و عرب، به هر بهانه ای (ایرانی خوبه عرب بده).

2- تبلیغ برای رضاپهلوی صهیونیست و خانواده دو-پاسپورتیش، بعنوان گزینه ای برای ایران.

3- پشتیبانی از اعمال اسرائیل در خاورمیانه و دنیا، و تمیزسازی شهرت ضد-ایرانی بودن اسرائیل.

🌺🌷 از تجربیات گذشته بیاموزید، و، مبارزینی آینده نگر و هوشمند باشید!

کانال کوچه | Facebook