دوستان، توجه کنید که،
🌷 اعتراض به حجاب اجباری، "فرهنگ پذیرفتن ظلم و نابرابری" را متزلزل کرد، ولی بیکاری اکثریتی مردم ایران را تقلیل نداد.
🌷 عمامه پرانی، ریشه های سنت "پذیرفتن دروغ از عمامه به سرها" را متزلزل کرد، ولی روند از بین بردن صنایع و کاروکسب و مشاغل مردم ایران را کُند نکرد.
👈🏼👈🏼 برای مقابله با نابودی صنایع، ورشکستگی و بیکاری ایرانیان، اجناس و خدمات وارداتی نخرید، مگر در وقت اجبار.
👈🏼 چون، محدود کردن واردات = است با، بازگشتن صنایع و کاروکسب بومی، شغل آفرینی برای همه، و نهایتا، آبادی کشور.
🔶🔸 باید کم کم، با اعتراضات اقتصادی، به اعتصابات سراسری برسیم.
این هم خبر خوب:
دو روز پیش، وزارت صنعت و معدن ایران این خبر را داد:
"«عدم استقبال» از طرح دولت برای فروش خودروی وارداتی و باد کردن 50%ی ظرفیت ثبت نام.
سالهاست جمهوری اسلامی بچه کش از یک طرف صنایع و کشاورزی مردم ایران را ورشکست میکند و میفروشد،
تا ایرانی فقیر و بیکار و گرسنه شده، مجبور باشد واردات مافیاها از جمهوری یهودی اسرائیل بچه کش زمین دزد ووو را مصرف کند ...
از طرف دیگر شعار مرگ بر... این و آن میدهد. 🧐
مصطفی میرسلیم، یکی از عوامل عقب ماندگی صنعت خودرو ایران و مشوق واردات، اصولگرا و از اعضای حقیقیِ مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دولت دوم هاشمی رفسنجانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دوره خامنه ای سرپرست نهاد ریاست جمهوری ووو بود، و بنا به گزارش تحریریه: بررسی سوابق مصطفی میرسلیم در فضای سایبر نشان می دهد که ایشان سمت های بالایی در صنعت خودروسازی کشور دارد. وی:
عضو هیئت مدیرهٔ شرکت دسا (دیزل سنگین ایران)
رئیس هیئت مدیرهٔ شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)
ناظر عالی طرح موتور ملی پایهٔ گازسوز
ناظر عالی طرح موتور ملی دیزل سواری