سرمایه گذاری خارجی از چه کانالهائی وارد کشور و جامعه میشود؟

چرا سرمایه گذاری خارجی در کره جنوبی و هند و آلمان و امریکا مشاغل خوب، تکنولوژی و پیشرفت می آفریند؟

ولی در ایران و بقیه جهان سوم تخریب محیط زیست، فقیر ماندن نیروی کار، خروج ثروت و منابع استخراجی ارمغان دارد؟😳😳

 
-  👈🏼  هر وقت از رضاپهلوی میپرسن، برنامت چیه؟

میگه: دمکراسی، لائیسته، حقوق بشر، کارشناسای اسرائیلی و انگلیسی، سرمایه گذاری شرکتهای خارجی😳😂

  👈🏼  در واقع برنامه رضاپهلوی برای ایران، همین برنامه جمهوری اسلامی در 43 سال گذشته است. اگر، مثل 57 اجازه بدیم او و تیمِ پشت پرده اش به ایران بیآیند:

- مهره های تیم پشت پرده اش، پست های مهم و نهادهای کشور را اشغال میکنند،

مثل رفسنجانی ملعون، یک وام چند میلیاردی از ارباباش در بانک جهانی ووو به حساب ما میگیرد، و به عناوین مختلف خرج شرکتهای خارجی و یارانش میکند،

- به گول زدن طرفدارانش، با ادامه شعار دمکراسی و لائیسیته و شاد باشید، ادامه میدهد،

- شروع به از بین بردن معترضین و میهن دوستان، تحت نام چپ و تروریست و افراطی، میکند (آخوندا و آقازاده ها و تجار فاسد را که از جلو بخشیده)

- با ادامه استخراج و واردات، اکثریت میلیونی نیروی کار را همچنان در فقر و عقب ماندگی نگه خواهند داشت، و مشاغل خوب، امکانات جامعه و منابع کشور را همچنان به خارج صادر خواهند کرد،

-  و انحصار طلبی (جمهوری اسلامی بهش میگه مافیا) و آزادی خارج کردن بهره های بدست آمده از جامعه میلیونی ما هم همچنان مستمر خواهد بود.

پس فرقش چیه؟

👈🏼👈🏼  حجاب و رقص و آواز و آمیزش زن و مرد آزاد خواهد شد. دوم اینکه، رضاپهلوی و تیم ایرانی-نمای او، انحصارطلبی را از آخوندا و آقازاده ها و سپاه و تجار ائتلافی، به خاخام ها و شرکتهای اسرائیلی و انگلیسی و خارجی و تجار همکار با آنها انتقال خواهند داد. همین!! 
 نکته- از وقتی که غرب و شرق، قانونمندی و دمکراسی/شراکت مردم در سیاست و امور کشور را (اول، با نصب رضا شاه) از دلی انقلاب مشروطه ما بیرون کشیدند ... امور ما، دوره به دوره به سوی تسلط کاملتر خارجی و عوامل آنها/بیرون رفتن کنترل مملکت از دست ایرانیان، و خارج کردن بیشتر و بیشتر ثروتهای ما از کشور پیش رفته است! 

رضاپهلوی حیا کن، این ملت رو رها کن!

تلاش رضاپهلوی همیشه این بوده که بانکها و شرکتهای خارجی ها را مطمئن کند که همدست خوبی برای آنها در غارت ایران خواهد بود. ... در "پیمان نوین" خودش در 1399 نیز اعلام کرد که برنامه ایشان این است که مدیریت امور کشور را به 5 موسسه جهانی بسپارد.
... ولی او رقبای زیادی در این طرز فکر دارد، از جمله خانواده رفسنجانی و نظام جمهوری اسلامی ... و همانطور که دیده اید، رضاپهلوی در این رقابت بازنده بوده، و تا بحال، بانکها، شرکتها، و در نتیجه، دولتهای خارجی نظام را نگهداشته و رضاپهلوی را باز به کنار زده اند.