در تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی، بخشی که به عموم مسلمین/مردم و دولت تعلق دارد هی کوچکتر، لاغرتر، ضعیفتر و بدهکارتر میشه؛ و اون بخشی که انحصارا به امام تعلق دارد هی فربهتر، بزرگتر و چاقتر میشه! (دکتر مهرداد وهابی)

حالا این خبر جدید: 

1-    نمایندگان پارلمان اروپا توافق کردند که در هفت سال آینده 20 درصد از زیستگاههای آسیب دیده در خشکی و دریای اتحادیه اروپا (تالابها، علفزارها، کوهها، جنگلها ووو)، که رفتن زیر کشاورزی و ساختمانسازی، را دوباره به طبیعت با تنوع زیستی احیا کنند. (گزارش کورش عرفانی، تلویزیون دیدگاه)

مبارزین ایرانی، بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید!  

2-  یکی از دلایلی که ما در ایران نمیتوانیم مشکل بیکاری و از بین رفتن محیط زیست و ثروتهای عمومی خود را حل کنیم، این است که:

ماده 46 قانون اساسی جمهور اسلامی آنها را "اِنفال" (غنیمت) نامیده، از مالکیت مردم ایران درآورده است، و به شخصِ امام/ولی فقیه داده است!

اِنفال چیست؟

اِنفال همه املاک منقول و غیرمنقولی است که مالکی ندارد. مثل:

تمام اموال طبیعی کشور، مثل کوهها، جنگلها، دریاها و منابع آبی، دلزارها و مردابها و نفت، ... تمام اموال مصادره شده بعد از انقلاب و تا به امروز، ... اموال باقیمانده که ورثه ندارد، غنائم جنگی که مالکی ندارد.

مالکیت و مدیریت اِنفال انحصارا به ولی فقیه تعلق دارد- نه به دولت، نه به مردم/مسلمین و نه به خزانۀ عمومی.

برای اموختن در مورد تاثیر منفی ماده 46 قانون اساسی جمهوری اسلامی و ِانفال بر روی محیط زیست، اقتصاد و شغل آفرینی فلاکتبار در کشورمان، به ویدئوها و مطالب دکتر مهرداد وهابی (دکترای اقتصاد) در اینترنت مراجعه کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=6_ApGfrenoY