ایرانی عزیز، طرفداری کردن از اسرائیل ، مبارزه کردن با جمهوری اسلامی نیست!

😈  یک گروه چهار نفره درست کردن ... روز کشته شدن مهسا را هم اسم خودشون گذاشتن برای پیش بردن اهداف اسرائیل در بین مردم ما، تبدیل کردن ما به خائنین به کشور خودمان، و طبق معمول برای منحرف کردن جنبش های مردمی ایران.

😈  و گفتمانشان هم همان اهداف همیشگی اسرائیل است که رضا پهلوی دلالِ اورشلیمی و دیگر خائنین سالهاست تبلیغ کرده اند:

 خودگردانی اقوام (احتمالا تجزیه طلبها هم ریختن و بهشون سرویس میدن)

-  ارتباط با نخبگان ایرانی

-  مصادره اسطوره ها و جشنهای ایران باستان

♦️  یکیشون، احسام نوذری است که شخصا اعلام کرده عامل اسرائیل است ... او تحت پوشش فرهیختگی و علم آکادمیک خود ماموریتش تشویق جوانان و نخبگان ایرانی به همکاری با اسرائیل در تصرف ایران، منحرف کردن جنبش جوانان، تشویق آنها به شرکت در مصادره منشور کوروش و جشنهای ایرانی ما ... و با هومر ابرامیان قراره در اگوست سالنی را پر از ایرانیا کنند (نمیدونم بلیط میفروشن) و جشن مصادره منشور ما توسط اسرائیل را بگیرند.

♦️  دو تای دیگرشان هم، ایمان سلیمانی امیری و مانی (صاحب رادیو مانی است) هستند که با "مغلطه حذف اطلاعات مهم" مزورانه پشتیبانی خود از اسرائیل و قوم گرائی را زیر پوشش دانش خود از اسلام و قوانین و اسطوره های ایران پنهان میکنند.

♦️  ایرانی هوشمند، همانطور که عوامل جمهوری اسلامی را سالها تعقیب و در هر لباسی که باشند شناسائی میکنید، برنامه های عوامل اسرائیل و اجنبی را هم دنبال کنید، تا نتوانند در لباس و گروه و گفتمان جدیدی ما را گول بزنند.

این بسیجی ها و طرفدارهای ریز و درشت اسرائیل و جمهوری اسلامی را از مراکز مبارزه خود بیرون کنید!  👍🏼

این قبیل ناقلاها براساس اخبار روز و کی در مسابقه قدرت جلو هست و دستور و تقویم اربابهاشون، کراوات و عمامه و گفتمان خود را عوض میکنند ... و اگر ندونید دیروز چی گفتند گول امروزشان را میخورید و فردا در تله خیانت شان افتاده اید.surprisecrying